دانلود نرم افزار Stronghold Image Toolbox9

تبليغات

ارسال مطلب براي ما

انلاين بازي کردن بازيها

نرم افزار گيم رنجر با اجراي 650 بازي انلاين

نرم افزار گارنا با اجراي بازي هاي پرحجم انلاين

نرم افزار تانگل با اجراي بازي هاي جديد انلاين

نرم افزار ايکس فاير براي صحبت کردن با فرندهاي بازيهايتان

نرم افزار استيم با اجراي بازيهاي بسيار پرگرافيک

اسکرين شات

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

کلن هاي جنگهاي صليبي

امکانات جانبي



دانلود نرم افزار Stronghold Image Toolbox9

بازديد: 4385
دسته بندي: نرم افزار,,

ایا تابحال دلتون خواسته که یک مد برای جنگهای صلیبی بسازید و انرا به اشتراک نیز بگذارید.بله حال رویا به حثیثت بیوسته و شما میتوانید به اسونی مد های زیبا بسازید.ناگفته نمونه اگه مدی ساختین اونرو به من بدین تا به اشتراک بزارم و نام تهیه کننده نیز ذیل میشود

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: پنج شنبه 28 شهريور 1392 ساعت: 18:51 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود نرم افزار fraps

بازديد: 5231

نرم افزاری است که میتوانید با استفاده از آن از صحنه های بازی های کامپیوتری فیلم یا عکس بگیرید البته با کیفیتی عالی!! توانایی های این نرم افزار به این مورد ختم نمیشود بلکه شما از محیط ویندوز هم میتوانید عکس یا فیلم بگیرید و… Fraps برنامه ای کاربردی برای ضبط ویدئو و تصاویر و نمایش Frame Rate در حین بازیست. وبسایت GamersLand نیز برای تهیه تریلر ها و تصاویر اختصاصی خود، از این نرم افزار استفاده می کند.Fraps یک ابزار تصویری برای تمامی ویندوزهاست که در محیط های تمامی بازی هایی که از تکنولوژی DirectX یا OpenGL  استفاده میکنند کار میکند. تمامی قدرت این نرم افزار برای اینکار آماده سازی شده است.

 

قابلیت نرم افزار Beepa Fraps :

  • قابلیت تنظیمات تعداد فریم هایی که میخواهید در ثانیه از بازی کردن تان گرفته شود.
  • قابلیت گرفتن تعداد زیادی Frames در ثانیه (FPS)
  • قابلیت ضبط صوت و تصویر و یا حتی اندازه صفحه ایی که در آن بازی میکنید.
  • از ویژگی های جالب این نرم افزار نشان دادن فریم بر ثانیه اجرای بازی در هر لحظه است.
  • این نرم افزار می تواند تا ۱۰۰ فریم بر ثانیه از بازی فیلم بگیرد.
  • توسط این نرم افزار میتوانید از بازیهای مورد علاقه تان در هنگام بازی کردن فیلم بگیرید و بعد آنرا مشاهده و یا به اشتراک بگذارید.
  • یکی ازبهترین موارد استفاده این برنامه تو دمو گرفتن برای بازیهایی مثل کانتر و … است.
  • خیلی راحت می توانید بهترین ویدئویی که فکر می کنید رو بگیرید، ادیت کنید وبه تیم های دیگه نشان بدهید.
  • قابلیت تنظیمات تعداد فریم ها در ثانیه
  • قابلیت گرفتن تعداد زیادی Frames در ثانیه (FPS)
  • قابلیت ضبط صدا، تصویر و اندازه صفحه ای که در آن بازی می کنید.
  • نمایش فریم بر ثانیه اجرای بازی در هر لحظه
  • امکان فیلمبرداری از صحنه بازی تا 120 فریم در ثانیه
  • فیلمبرداری و عکسبرداری از بازی ها در هنگام بازی کردن
  • امکان دمو گرفتن برای بازی ها
  • ضبط و ویرایش ویدئو و به اشتراک گذاری آن با سایر اعضای تیم
  • و …

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: پنج شنبه 28 شهريور 1392 ساعت: 11:10 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی stronghold legends

بازديد: 19712
دسته بندي: بازی,,

نام بازی : جنگ های صلیبی ۳ StrongHold: The Legends
درجه بندی سنی : ۱۲+
سازنده : FireFly Studio
قابلیت آنلاین : دارد
ناشر : ۲k Games
ژانر : استراتژیک
زبان : English
پلتفورم: Pc

بازی جنگ های صلیبی ۳ هم مانند نسخه های قبلی از هسته اصلی بازی قدرت می گیرد . به عقیده خیلی از علاقه مندان بازی های استراتژیک این بازی از تمام نسخه های قبلی بهتر است. گرافیک بسیار بالای بازی یکی از ویژگی هایی هست که موجب محبوبیت این بازی شده است . در این نسخه اصلاحات بسیار زیادی انجام شده است و نژاد ها و سربازان و خانه های مختلف به این بازی افزوده شده است . این بازی هم مانند دیگر بازی های استراتژیک هست که به صورت داستانی و مولتی پلیر انجام می گیرد . اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که باید یک نفر را نجات داده و با او به به ساخت قلعه نیمه تمام خود بروید در این راه با سختی های بسیار زیادی روبرو می شوید که باید با تدبیر و اندیشه خود بر ان ها غلبه کنید.

 

 

ویژگی های بازی :
- ساختمان های جدید
- گرافیک بسیار بالا
- محیط کاربر پسند
- نژاد های جدید
- لرد های جدید
- سربازان جدید
- داستانی زیبا

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392 ساعت: 22:11 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی stronghold3

بازديد: 5593
دسته بندي: بازی,,

بازی Stronghold 3 Gold پس از عرضه آخرین نسخه بازی یعنی بازی Stronghold 3 شرک سازنده تصمیم گرفت نسخه ای طلایی و Gold از این عنوان را روانه بازار کند که کاملترین نسخه موجود در بازار است و حاوی تمام پچهای اضافه شونده بازی Stronghold 3 است . بازی Stronghold 3 Gold یک بازی استراتژیک  فوق العاده جذاب و اعتیاد آور است که توسط کمپانی معتبر FireFly Studios تولید شده است و یکی از پرفروش ترین بازی های سبک استراتژیک در سراسر جهان می باشد . بازی جنگهای صلیبی ، بازی نیست که کسی آن را تجربه و یا حداقل اسم آن را نشنیده باشد

بازی Stronghold 3 Gold نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت فوق العاده ای کرده است ، تجهیزات جنگی به روز شده و گرافیک بازی دیدنی تر از قبل طراحی شده است ، صداگذاری نیز زیباتر و حرفه ای تر از قبل تولید شده است . داستان این نسخه از بازی جنگهای صلیبی ۳ به کاراکترهای قبلی این سری مربوط می شود ، جایی که The Wolf در گوشه ای از این سرزمین به جمع آوری سلاح و سرباز مشغول است و خود را برای یک نبرد جانانه برای باز پس گیری پادشاهی از دست رفته اش ، آماده میکند . The wolf  به دنبال بازپس گیری پادشاهی خود است و سعی دارد با فرماندهی و جمع کردم سربازهای مختلف به جنگ دشمن های دیرینه خود برود .

گیم پلی بازی Stronghold 3 Gold هنوز هم جذاب و است و می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . می توانید سربازان خود را در میان دیوارها و قلعه های بلندی مخفی کنید تا در زمان نیاز دشمن را قافلگیر کرده و از خود دفاع کنید ، فراموش نکنید که برای مردم سرزمین تحت حکومت خود باید خانه ، کار و حتی تفریحات مختلفی را فراهم کنید تا همه چیز خوب پیش برود . بازی Stronghold 3 را میتوانید به صورت آنلاین نیز با دوستان خود بازی کنید و از آن لذت ببرید . از دیگر ویژگیهای Stronghold 3 Gold میتوان به انتخاب استراتژیهای مختلف برای جنگ با دشمن اشاره کرد که با توجه به شرایط مختلف باید با استفاده از هوش خو بهترین روش را برای مقابله با دشمن انتخاب نمایید . اگر از علاقمندان به سری بازیهای Stronghold  هستید فرصت دانلود بازی Stronghold 3 Gold را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود از دست ندهید

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392 ساعت: 21:53 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Stronghold 2

بازديد: 4002
دسته بندي: بازی,,

قلعه2 (Stronghold2) یک RTS(استراتژیک همزمان) است که بازیکن را درمقام مدیریت یک قلمرو درقرون وسطی قرارمی دهد. هرچند مدیریت یک قلمرو در بازی در دو زمینه جمع آوری منابع و تولید و امور جنگی و آموزش نیروهای نظامی می باشد اما بدنه اصلی بازی برتولید کالاهای مختلف براساس جمع آوری مواد اولیه استوار است که این ازجذابیت های بازی بشمارمی آید. مثلاً با ساخت دامداری ها و پرورش گوسفند قادر به تولید لباس ازپشم گوسفندان می شوید. و یا با ساخت نانوایی مردم گندم تولیدی مزارع را که در آسیاب آرد کرده اند پخته و نان تولید می کنند. تولید مواد غذائی و آذوقه مردم درقلعه ها یکی دیگر از وظایف فرمانده قلعه است. هر قدرتنوع غذائی در قلعه بیشتر باشد حاکم آن محبوب تراست. کشاورزی، دامداری و شکار راههای اصلی تولید آذوقه درقلعه های قرون وسطی به حساب می آیند .

چوب، سنگ، آهن و قیر مواد اصلی هستند که شما برای توسعه قلمرو قلعه خود و هم چنین برای دفاع درمقابل حمله مهاجمین به آنها نیازدارید.
امکان خرید و فروش کالاها و دریافت مالیات ازمردم نیز دو عامل مهم برای کنترل مواد مورد نیاز و افزایش منابع مالی و نهایتاً بهبود وضعیت قلعه هاست. بازی قلعه (2) داستان دارد هرچند دراین نسخه هم همانند نسخه قبلی داستان بازی زیاد قوی نبوده و پیام خاصی را ارائه نمی دهد. اما طراحی شخصیت های جذاب که داری مایه هائی از طنز می باشند در پیشبرد ماجراهای داستان کمک می کند.
موسیقی بازی نیز علیرغم استفاده از برخی قسمتهای موسیقی های نسخه های قبلی از نکات قوت بازی به شمار آمده که با تم های مناسب خود در درک فضاهای مختلف به بازیکن کمک می کند.
بازی به لحاظ نکات فنی و قابلیت های گرافیکی نسبت به نسخه های قبلی خود دارای جهشی می باشد بطوری که دراین نسخه علیرغم همه ضعف های موجود در استفاده از قابلیت های سخت افزاری سیستم ، شاهد فضائی کاملاً سه بعدی هستیم .

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392 ساعت: 16:0 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی stronghold1

بازديد: 5211
دسته بندي: بازی,,

حتما شما با این بازی اشنا هستین.این بازی بلافاصله بعد از بازی جنگهای صلیبی ارایه شد.چون در عرض یکسال نسخه اول بسیار معروف شد.در این بازی تنها 4 تا پادشاه وجود دارن به نام های wolf-pig.sneak.rat  که شما به نبرد انها میروید.و تمامی زمین های خود را پس میگیرید

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392 ساعت: 15:43 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی stronghold crusader extreme – کم حجم شده

بازديد: 12159
دسته بندي: بازی,,

جنگ های صلیبی یا همان Stronghold Crusader یکی از پرطرفدارترین بازی هایی است که به سبک استراتژیک ساخته شده که با مراحل مهیج و متنوعی که دارد می تواند شما را چندین ساعت و حتی چندین روز سرگرم کند ! در این سری از بازی قلعه , علاوه بر مراحلی که در نسخه ی معمولی آن دیده می شود چندین مرحله و لرد دیگر اضافه شده که جذابیت بازی را چند برابر می کند. مهم ترین تغییری که در این نسخه از بازی دیده می شود نوار گوچکی که در سمت راست وجود دارد و هر کدام از آن ها جادو های خاصی را به عمل مرسانند. علاوه بر آن سرباز خانه هایی وجود دارد که از اول بازی به صورت رایگان نیرو تولید می کنند.
در حقیقت حجم اصلی این بازی 800 مگابایت است ولی این بار از نسخه ی کاملا کم حجم شده ی آن ( 160 مگابایت ) را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لحظات خوب و خوشی پشت سیستم کامپیوترتان داشته باشید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392 ساعت: 15:28 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی جنگ های صلیبی1 – کم حجم شده

بازديد: 51770
دسته بندي: بازی,,

مجموعه  های جنگ های صلیبی ( Stronghold ) یکی از محبوب ترین و جذاب ترین هایی است که در سال 1993 اولین ورژن آن توسط شرکت اس اس ال ساخته و به بازار عرضه شد. در اولین نسخه از این همه شگفت زده ی گیم پلی و گرافیک بسیار زیبای این  شدند , به طوری که می توان گفت بسیازی از بازی خور های به نوعی عاشق این بازی شدند. این روز ها هم کم تر کسی پیدا می شود که به بازی های استراتژیک علاقه داشته باشد ولی با بازی جنگ های صلیبی آشنا نباشد. در بازی Stronghold Crusader شما می توانید قلعه ی خود را با هر استراتژی که دارید بنا کنید و با دشمانان جنگ یا دفاع کنید. به جرات می توان گفت بازی جنگ های صلیبی یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین بازی های استراتژیکی از زمان ساخت اولین بازی کامپیوتری است. هم اکنون می توانید این بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز را به صورت رایگان دریافت کرده و طعم جنگ وقعی را بچشید !

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392 ساعت: 15:14 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود مپ Tropical Dream برای جنگهای صلیبی 1

بازديد: 1533
دسته بندي: مپ,,

این مپ بسیار رمانتیک ساحته شده و یخ جورایی واسه جنگیدن نیست.البته این نظر منه

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392 ساعت: 1:11 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود مپ The Resources برای جنگهای صلیبی 1

بازديد: 1637
دسته بندي: مپ,,

یک مپ زیبای دیگه که اگ نبینید باورتون نمیشه.این مپ یه جوایی عجیبه حتما دانلود کن خودت متوجه میشیویه احساس عجیبی داره

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392 ساعت: 1:7 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

اسامي نفرات برتر جنگهاي صليبي

--------------------

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سايت

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 3175
کل نظرات کل نظرات : 41
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 382
بازديد ديروز بازديد ديروز : 529
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 38
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 53
آي پي امروز آي پي امروز : 127
آي پي ديروز آي پي ديروز : 176
بازديد هفته بازديد هفته : 911
بازديد ماه بازديد ماه : 9277
بازديد سال بازديد سال : 39703
بازديد کلي بازديد کلي : 840425

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 44.220.245.254
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

چهره هاي مشهور صليبي بازان=خارجي

*************************

چهره هاي مشهور صليبي بازان=ايراني

*************************