دانلود بازی stronghold 2 نسخه فارسی

تبليغات

ارسال مطلب براي ما

انلاين بازي کردن بازيها

نرم افزار گيم رنجر با اجراي 650 بازي انلاين

نرم افزار گارنا با اجراي بازي هاي پرحجم انلاين

نرم افزار تانگل با اجراي بازي هاي جديد انلاين

نرم افزار ايکس فاير براي صحبت کردن با فرندهاي بازيهايتان

نرم افزار استيم با اجراي بازيهاي بسيار پرگرافيک

اسکرين شات

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

کلن هاي جنگهاي صليبي

امکانات جانبي



دانلود بازی stronghold 2 نسخه فارسی

بازديد: 5734
دسته بندي: بازی,,

 نسخه دوم از بازی استراتژیک جنگ های صلیبی بوده که علی رغم نسخه قبلی، انتشار آن بر عهده کمپانی معروف 2K Games بوده است. همان طور که می دانید نسخه اول بازی Stronghold توسط شرکت Firefly Studios عرضه شد و با توجه به استقبال فوق العاده خوبی که کاربران از آن داشتند، پس از چهار سال ورژن جدیدی از بازی جنگ های صلیبی در سال 2005 روانه بازار شد. در این نسخه از بازی سعی بر این شده تا گرافیک آن به حد معقولی برسد و در مقایسه با بازی های هم سبک و استراتژیک، جزو بهترین ها باشد. Stronghold 2 ارتباط زیادی با نسخه قبلی ندارد ولی سعی بر این شده تا ریشه های بازی از بین نروند. داستان بازی در قنون وسطی، زمانی که بیماری و فقز بیداد می کند، روایت می شود.

در این حال شما باید در نقش Sir Matthew Steele خود را به پادشاهی برسانید و به وضعیت بد مردم سر و سامانی بدهید. رسیدن به تاج و تخت کار ساده ای نبوده و از همان ابتدای کار، Lady Seren قصر خود را در اختیار شما قرار می دهد تا با جمع آوری نیرو و افزایش جمعیت، قلعه ای مستحکم بنا کنید و باری دیگر عدالت را در همه جا گسترش دهید. در بازی Stronghold 2 با چندین شخصیت شرور نیز برخورد خواهید کرد و تمامی آن ها قصد نابودی امپراطوریتان را در سر دارند. Sir Edwin اولین و ضعیف ترین دشمن شما در طول بازی بوده و چند مرحله ابتدایی به قلعه تان با لشگرش حجوم می آورد. پس از شکست و نابودسازی این شخصیتدر بازی Stronghold 2 با فرد جدیدی با نام Olaf Grimtooth مواجه خواهید شد که رئیس گروه وایکینگ ها بوده و صاحب قدرت بسیار زیادی در منطقه است. طبیعتا رویارویی با این کاراکتر کار مشکلی خواهد بود و نیاز به مهارت و استراتژی بسیار خوبی دارد.

مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: جمعه 14 شهريور 1393 ساعت: 14:20 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

پست ویژه سایت جنگهای صلیبی

بازديد: 19881

 

ads

 


       ads

 

 

 

 

سخنی از مدیر سایت:من فرشاد بزازیان بناب هستم و نفر 6 ایران تو بازی جنگهای صلیبی.این سایت را اولش فقط برای لیست نفرات برتر ایران و جهان در بازی جنگهای صلیبی زدم و بعد به درخواست بسیاری از دوستان مطالبی نیز درباره این بازی نیز گذاشتم که با استقبال گرم شما عزیزان روبرو شد.از انروز من هم مطالب را زیاد کردم و الان وب را به اینجا رساندم.از شما عزیزان تمنا دارم مطالب این سایت را کپی نکنید و اگر هم میکنید با ذکر منبع این کار را انجام دهید.من این وب را تا الان به تنهایی مدیریت کردم و به کمک هیچکسی اینقدر مطلب گذاشتم و برعکس بعضی از سایت های هم مربوطه دیگر که چند نفر مطلب میگذارند و انقدر بازدید دارند.اما در حال حاضر حتی من به تنهایی این سایت را پربازدید ترین سایت در مورد این بازی کردم و بعضی از دوستانی که نظر میگذارند و میخواهند این وب را هک کنن بدانند با هک این وب چیزی نصیبشان نمیشود و نمیتوانند وب را نگه دارند و درست مدیریت کنند.البته این را هم بدانند هروقت پشت گوششون رو دیدند میتوانند صاحب این وب شوند :)

 

 

سلام به همه دوستان عزیز.جهت دیدن پروفایل(مشخصات) و عکسهای من میتوانید به ادامه مطلب بروید

 

قوانین سایت

 

 

این سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و به هیچ گروه و نهادی وابسته نمیباشد.این سایت,سایت رسمی بازی جنگهای صلیبی و قلعه در ایران به نمایندگی سایت www.fireflyworlds.com میباشد

**لینک بنر ما**

دوستان عزیز برای دانلود یا مشاهده مطالب باید به ادامه مطلب بروید

 

دوستان برای حمایت از ما و محبوب کردن ما در بین سایت های مربوط به این موضوع میتوانید در گوشه پایین سایت روی +google کلیک کنید و مارا محبوب کنید

مدیر سایت:فرشاد بزازیان بناب

*دامین های فعال ما

www.crusaders.ir

www.crusader.loxblog.com

www.crusader.lxb.ir

www.crusader.glxblog.com

www.crusader.mahtarin.com

www.crusader.loxblog.ir

www.crusader.loxtarin.com

www.crusader.glxweb.ir

www.crusader.loxchat.ir

 

>>>>>توجه توجه توجه<<<<<

 

 

این سایت با تاییدیه سایت رسیدگی به فیلترینگ سایت های غیر مجاز و غیر اخلاقی ایران فعالیت میکند

جهت دیدن تاییدیه میتوانید به پاسخ صلاحیت این سایت این کد را کپی کرده و به سایت www.internet.ir رفته و در بخش

رسیدگی به امور مردم دکمه پست را زده و جواب را مشاهده کنید

کد رسیدگی: 188c8883c88f809e4684636663896d4d

 

(( اطلاعیه بسیار مهم ))

همانطور که میدونید همه عکسهای سایت تابحال روی سایت upload.tehran98.com اپلود میشدند که متاسفانه این وب بدلایل نا معلومی ف  ی  ل  ت  ر شده و همه عکسهای مطالبی را که تا به امروز اپلود کردیم لینکشون از دست رفته.تنها راه برای مشاهده عکسهای مطالب قبلی سایت با قند شکن :) قابل مشاهده هست.ولی از این به بعد همه عکس مطالب سایت روی اپلود سنتر سایت www.8pic.ir اپ میشوند.امیدوارم این اپلود سنتر مثل جایگاه اپلودی قبل ما نباشه

 

مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 21 مهر 1395 ساعت: 16:48 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Stronghold 2

بازديد: 4001
دسته بندي: بازی,,

قلعه2 (Stronghold2) یک RTS(استراتژیک همزمان) است که بازیکن را درمقام مدیریت یک قلمرو درقرون وسطی قرارمی دهد. هرچند مدیریت یک قلمرو در بازی در دو زمینه جمع آوری منابع و تولید و امور جنگی و آموزش نیروهای نظامی می باشد اما بدنه اصلی بازی برتولید کالاهای مختلف براساس جمع آوری مواد اولیه استوار است که این ازجذابیت های بازی بشمارمی آید. مثلاً با ساخت دامداری ها و پرورش گوسفند قادر به تولید لباس ازپشم گوسفندان می شوید. و یا با ساخت نانوایی مردم گندم تولیدی مزارع را که در آسیاب آرد کرده اند پخته و نان تولید می کنند. تولید مواد غذائی و آذوقه مردم درقلعه ها یکی دیگر از وظایف فرمانده قلعه است. هر قدرتنوع غذائی در قلعه بیشتر باشد حاکم آن محبوب تراست. کشاورزی، دامداری و شکار راههای اصلی تولید آذوقه درقلعه های قرون وسطی به حساب می آیند .

چوب، سنگ، آهن و قیر مواد اصلی هستند که شما برای توسعه قلمرو قلعه خود و هم چنین برای دفاع درمقابل حمله مهاجمین به آنها نیازدارید.
امکان خرید و فروش کالاها و دریافت مالیات ازمردم نیز دو عامل مهم برای کنترل مواد مورد نیاز و افزایش منابع مالی و نهایتاً بهبود وضعیت قلعه هاست. بازی قلعه (2) داستان دارد هرچند دراین نسخه هم همانند نسخه قبلی داستان بازی زیاد قوی نبوده و پیام خاصی را ارائه نمی دهد. اما طراحی شخصیت های جذاب که داری مایه هائی از طنز می باشند در پیشبرد ماجراهای داستان کمک می کند.
موسیقی بازی نیز علیرغم استفاده از برخی قسمتهای موسیقی های نسخه های قبلی از نکات قوت بازی به شمار آمده که با تم های مناسب خود در درک فضاهای مختلف به بازیکن کمک می کند.
بازی به لحاظ نکات فنی و قابلیت های گرافیکی نسبت به نسخه های قبلی خود دارای جهشی می باشد بطوری که دراین نسخه علیرغم همه ضعف های موجود در استفاده از قابلیت های سخت افزاری سیستم ، شاهد فضائی کاملاً سه بعدی هستیم .

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392 ساعت: 16:0 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد

اسامي نفرات برتر جنگهاي صليبي

--------------------

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سايت

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 3175
کل نظرات کل نظرات : 41
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 257
بازديد ديروز بازديد ديروز : 529
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 26
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 53
آي پي امروز آي پي امروز : 86
آي پي ديروز آي پي ديروز : 176
بازديد هفته بازديد هفته : 786
بازديد ماه بازديد ماه : 9152
بازديد سال بازديد سال : 39578
بازديد کلي بازديد کلي : 840300

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 52.205.218.160
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

چهره هاي مشهور صليبي بازان=خارجي

*************************

چهره هاي مشهور صليبي بازان=ايراني

*************************