دانلود بازی Big Win Baseball برای ایفون

تبليغات

ارسال مطلب براي ما

انلاين بازي کردن بازيها

نرم افزار گيم رنجر با اجراي 650 بازي انلاين

نرم افزار گارنا با اجراي بازي هاي پرحجم انلاين

نرم افزار تانگل با اجراي بازي هاي جديد انلاين

نرم افزار ايکس فاير براي صحبت کردن با فرندهاي بازيهايتان

نرم افزار استيم با اجراي بازيهاي بسيار پرگرافيک

اسکرين شات

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

کلن هاي جنگهاي صليبي

امکانات جانبي



دانلود بازی Big Win Baseball برای ایفون

بازديد: 1540
دسته بندي: ورزشی,,
Screenshots of the Big Win Baseball game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
ایجاد خود تیم رویایی خود را منحصر به فرد، رقابت در برابر مخالفان از سراسر جهان، به تماشای نبرد تیم شما آن را بر روی الماس، افزایش سنگ فرشهای این دیدار، خود، هدف قرار دادن، فیلدینگ و مهارت های دیگر و آماده را به نفع خود قلاب روزانه نهایی و بزرگ برنده می کنید!
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 7 تير 1393 ساعت: 23:35 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Striker Soccer Euro 2012 برای ایفون

بازديد: 1281
دسته بندي: ورزشی,,
Screenshots of the Striker Soccer Euro 2012 game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
مهاجم فوتبال یورو 2012 - شبیه ساز فوتبال برای یورو 2012! انتخاب تیم اروپایی مورد علاقه خود را ملی از میان 16 کشور قوی در رقابت برای نهایی شکوه فوتبال اروپا، یورو در جام 2012 و بازی به تاج قهرمان! ثابت شما را به بهترین فرمانده بازیکنان خود را در pitc می باشد! 2 حالت های بازی: بازی دوستانه و یا Eurocup. شما می توانید بین 16 تیم های ملی شرکت کننده در یورو 2012 را انتخاب کنید فرمت و برنامه های مشابه به جام یورو 2012: مرحله گروهی، مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و نهایی است. شما می توانید بهترین تاکتیک برای هر یک از بازی ها. شما باید 7 تشکل های در دسترس است. بازی ارائه می دهد سه سطح از دشواری. کنترل کامل بازیکن شما: تیراندازی، عبور و مقابله در شیوه ای آسان است. کنترل اثر و پایین و یا بالا بردن ارتفاع توپ با استفاده از شتاب سنج. شبیه ساز فوتبال در محیط پر 3D. minigame گل، پخش، کنترل بهبود یافته است، اشکالات ثابت و اعتبارات.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 7 تير 1393 ساعت: 23:33 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Ski Jumping برای ایفون

بازديد: 1114
دسته بندي: ورزشی,,
Screenshots of the Ski Jumping game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
در این بازی واقع بینانه، شما را در فتح جهان از پرش های حرفه ای بر روی چوب اسکی دریافت کنید. سرعت بخشیدن به سرعت خطرناکی بالا، سپس پرش و مبارزه با باد یخ خطرناک برای حفظ تعادل و به منظور تلاش برای پرواز به عنوان دورتر که ممکن است برای برنده شدن بهترین ژاکت کش باف پشمی اسکی از سراسر جهان در این نیرو دلربا تماشایی از ورزش های زمستانی. علاوه بر این روشن و جدید به یک میلیون بازی روشن، اسکی پرش 2012 شامل مسابقات، رویدادهای مختلف ورزشی و جام جهانی در بیش از 20 مکان واقعی مختلف در نظر گرفته شده برای جهش در چوب اسکی. مستقیم بلوز سراشیبی، پرواز کردن در زمان لازم و ترک. اما قضات از اسکی پرش 2،012 قاضی نه تنها فاصله. نمایش توانایی واجد شرایط و مدیریت آیرودینامیک همراه با فرود سریع و درست است، که تنها چند اسکی بازان بی باک رسید.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 7 تير 1393 ساعت: 23:32 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Super Bikers برای ایفون

بازديد: 1336
دسته بندي: ورزشی,,
Screenshots of the Super Bikers game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
سعی کنید برای به چالش کشیدن بهترین سوپر دوچرخه سواران! رقابت در طول 10 آهنگ های افراطی و سعی کنید تا برنده شوید جایزه اصلی! سرعت واقعی و احساس رانندگی! اگر شما یکی از بهترین سه بازیکن می باشد، از شما پول دریافت کنید. اگر شما برای اولین بار می باشد، شما یک جایزه اضافی دریافت کنید! نمره هر نژاد ثبت شده است. به اشتراک گذاشتن نمره خود را آنلاین کنید و سعی کنید در جهان گرفته تا باقی بماند! اگر شما موافق باشید، موقعیت مکانی شما را به طور خودکار برای نمایش پیدا نشد پرچم کشور خود را در جدول بین المللی از نتایج. شما می توانید با بازیکنان از سراسر جهان رقابت! شما می توانید در هر زمان را ببینید گرفته، با فشار دادن "جهانی بالاترین امتیاز ها" نماد.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 7 تير 1393 ساعت: 23:31 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Wipeout برای ایفون

بازديد: 1467
دسته بندي: ورزشی,,
Screenshots of the Wipeout game for iPhone, iPad or iPod.
من توضیحات:
بگو سلام به توپ BIG! حالا شما می توانید موانع بین رفتن مورد علاقه خود را در دارها خود را مقابله! سعی کنید به تصویب یک نوار با موانع در اسرع وقت. دویدن، پرش و فرو رفتن در این تلویزیون نشان می دهد.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 7 تير 1393 ساعت: 23:30 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Bubba Golf برای ایفون

بازديد: 1029
دسته بندي: ورزشی,,
Screenshots of the Bubba Golf game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
آماده شدن برای یک بازی گلف با Buba واتسون! استفاده از درایو خود را! آیا شما آماده برای BubbaGolf؟! حالت چند نفره - بازی در برابر دوستان از طریق مرکز بازی و یا پیوستن به یک بازی تصادفی و بازی در برابر کارشناسی ارشد قهرمان خود را! کسانی که بازی دور با بابا یک دستاورد خاص و قهرمانی لباس بابا را برای شما! توییتر دنبال کنید برای پیدا کردن زمانی که او خواهد شد بازی! و همچنین حالت چالش - تست فاصله و دقت خود را با پیشرفت را از طریق 20 چالش در هر سطح! حمله امتیاز - دریافت امتیاز توسط هدف قرار دادن اهداف، فرود در 'داغ سبزها و هدف قرار دادن توپ های بلند! آیا می توانم به شما در کسب تمام 40 دستاوردهای؟ کسب حقوق bragging با داشتن نمره بالا در هر سطح! زیبا محیط سه بعدی. در نسخه جدید شما باید اهداف در یک ردیف، بهبود چند نفره، پایداری افزایش یافته است اعتصاب، اشتباهات را اصلاح کرد.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 7 تير 1393 ساعت: 23:29 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی FIFA 13 by EA SPORTS برای ایفون

بازديد: 1379
دسته بندي: ورزشی,,
Screenshots of the FIFA 13 by EA SPORTS game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
FIFA 13 واقع گرایانه تر از همیشه است - با تمام اصالت و نوآوری است که شما می توانید از حق رای دادن FIFA انتظار می رود. شما دریافت می کنید بازی های با گرافیک های ابتکاری و امکانات کنترل دلسوز ترین افراد در iOS ارائه شده است.مهارت دکمه جدید حرکت شما اجازه می دهد تا انتخاب کنید dodges مورد علاقه خود را با ضربه تند وشدید زدن ساده است. ضربات استادانه آزاد و ضربه ی پنالتی با مدیریت لمسی. بازی را وارد کنید با حرکات واقعی بازیکن در 360 درجه. را پاس تقسیم حفاظت، جریمه و جواب های شیک. برای اولین بار! رقابت با دوستان خود در هر زمان، با استفاده از چند نفره آنلاین. بالا رفتن به بالای صفحه با نتایج، با استفاده از چنین ستاره فوق العاده به عنوان مسی و بنزما برای شکستن رقبای خود را از تمام جهان.باشگاه فوتبال EA SPORTS اجازه می دهد تا شما را به عضویت در این رقابت ها از دنیای واقعی، برای حمایت از باشگاه مورد علاقه، و به ترکیب با دوستان خود، رقبا، و میلیون ها نفر از بازیکنان دیگر در سراسر جهان. بالا بردن سطح و کسب تجربه به منظور بالا بردن وضعیت. شما می توانید تمامی رویدادهای فوتبال شناخته شده از جهان واقعی را از طریق چالش در بازی زنده کرده ام. حالا شما می توانید لحظات با شکوه ترین آنلاین به اشتراک بگذارید - با تکرار!

ویژگی ها:

     شما 30 لیگ، 500 تیم، داشتن مجوز و بیش از 15 000 بازیکن را ببینید. از انگلیسی لیگ برتر و لا لیگ، به Bundesleague آلمان و خارج از آن - که ستاره های فوتبال در این تیم در مسابقه سریع، مدیر و یا حالت های کاملا جدید از بازی چند نفره و مسابقات آنلاین گرفته شده، شما در لیگ تسلط خواهد کرد و خواهد رفت به شکوه از 32 استادیوم اصلی
     نسخه جدید برای آی فون 5 بهینه سازی
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 7 تير 1393 ساعت: 23:28 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی NFL Pro 2013 برای ایفون

بازديد: 1280
دسته بندي: ورزشی,,
Screenshots of the NFL Pro 2013 game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
فوتبال است دوباره در iDevices شما! NFL شما اجازه می دهد تا انتخاب کنید تیم های مورد علاقه خود را در میان بیش از 32 حق امتیاز ارائه شده است. گرافیک جدید و انیمیشن برای شبیه ساز فوتبال واقعی تر.مشخصات منحصر به فرد از اول شخص کمک خواهد کرد که شما را برای انتقال به قلب از عمل است. آیا می توانید به ضربه واکنش نشان می دهند در زمان؟ سیستم کنترل جدید اجازه خواهد داد که شما را به کنترل همه چیز را در مورد تیم خود استفاده کنید. استخدام بازیکنان جدید، نوسازی ورزشگاه برای افزایش سود، و آموزش لحظات مورد علاقه برای بهینه سازی بازی تیم. توسعه استراتژی خود را در نسخه از بازیکنان. با تشکر از تکنولوژی ضبط حرکت، شما می توانید گرافیک های جدید و نمایش واقعی تر از فوتبال، انیمیشن کار کرده است در طول اجرا، دنده، و غیره برآورد
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 7 تير 1393 ساعت: 23:8 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی NFL Kicker 13 برای ایفون

بازديد: 1218
دسته بندي: ورزشی,,
Screenshots of the NFL Kicker 13 game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
تیم های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و پیروزی در مسابقات قهرمانی فوتبال آمریکایی. می 32 تیم های رسمی NFL، لباس و تجهیزات جدید، رقابت با دوستان در فیس بوک، استادیوم به روز، اخبار در مورد NFL، گرافیک عالی با وضوح بالا وجود دارد.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 7 تير 1393 ساعت: 23:7 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Real Football 2013 برای ایفون

بازديد: 1068
دسته بندي: ورزشی,,
Screenshots of the Real Football 2013 game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
بازی جالبترین فوتبال. یک تیم، توسعه باشگاه، استخدام کارکنان، مذاکره با حامیان مالی، و غیره برو در زمین با بازیکن افسانه ای فوتبال، به عنوان Falkao. جالبترین فوتبال - REAL FOOTBALL! برای اولین بار عکس از بیش از 3000 بهترین بازیکنان به لطف مجوز FIFPro در فوتبال واقعی را ببینید. تغییرات منظم شما آگاهانه در مورد همه آخرین نقل و انتقالات و تغییرات از خط یو پی اس نگه خواهد داشت. ساخت سیستم عامل برای آموزش به نگه داشتن بازیکنان در یک محیط خوب، به منظور توسعه مهارت های فیزیکی، فنی و تاکتیکی. نوسازی ورزشگاه، ساخت مغازه ها و حامیان مالی محل تبلیغات برای کسب پول بیشتر برای باشگاه و به درگیری طرفداران. بازیکنان لطف صفحه نمایش را دوباره زنده برای صاف و گرافیک واقع گرایانه. بیش از 700 غلطک متحرک با اثرات سرگرمی های تلویزیونی را ببینید.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 7 تير 1393 ساعت: 23:6 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 5

اسامي نفرات برتر جنگهاي صليبي

--------------------

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سايت

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 3175
کل نظرات کل نظرات : 41
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 388
بازديد ديروز بازديد ديروز : 7
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 39
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 1
آي پي امروز آي پي امروز : 129
آي پي ديروز آي پي ديروز : 2
بازديد هفته بازديد هفته : 3766
بازديد ماه بازديد ماه : 10055
بازديد سال بازديد سال : 57819
بازديد کلي بازديد کلي : 858541

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 18.219.22.169
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

چهره هاي مشهور صليبي بازان=خارجي

*************************

چهره هاي مشهور صليبي بازان=ايراني

*************************