دانلود بازی Ninja Assassin برای ایفون

تبليغات

ارسال مطلب براي ما

انلاين بازي کردن بازيها

نرم افزار گيم رنجر با اجراي 650 بازي انلاين

نرم افزار گارنا با اجراي بازي هاي پرحجم انلاين

نرم افزار تانگل با اجراي بازي هاي جديد انلاين

نرم افزار ايکس فاير براي صحبت کردن با فرندهاي بازيهايتان

نرم افزار استيم با اجراي بازيهاي بسيار پرگرافيک

اسکرين شات

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

کلن هاي جنگهاي صليبي

امکانات جانبي



دانلود بازی Ninja Assassin برای ایفون

بازديد: 1294
دسته بندي: جنگی,,
Screenshots of the Ninja Assassin game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
گروه راز - یکی از قاتلان نینجا خطرناک ترین در جهان است. یک سازمان محرمانه است، که وجودش به عنوان یک داستان در نظر گرفته شد - در دوران کودکی او را به یک قاتل حرفه ای توسط اعضای قبیله "Ozun" تبدیل شده بود. گروه راز و دنبال شده توسط عذاب وجدان به خاطر قتل بی رحمانه از دوستان خود را با قبیله Ozun، اجرا می شود از آنها. اما قبیله های مخفی را رها کنند "آنها" فقط می خواهم که ...

ویژگی ها:

     اقدام بی پایان با از فرد 3
     قطع اندام از مخالفان
     گیم پلی بصری
     12 уровней سطوح با استفاده از هنر دست کشیده اصلی
     تجسم خیره کننده
     جدول جهانی سوابق
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 24 خرداد 1393 ساعت: 22:11 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Eternity Warriors برای ایفون

بازديد: 1050
دسته بندي: جنگی,,
Screenshots of the Eternity Warriors game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
نبرد نهایی را برای ابد آغاز شد! پس از 20 سال صلح در شمال Udar، یک تهدید قدرتمند شیطان صفت جدید تحت فرمان از شر شیطان پادشاه Kilic پدید آمده است. شیاطین را به چاه مستراح از خطر و شر تاخت و تاز کرده اند و تبدیل زمین یک بار پر جنب و جوش. فقط رزمندگان ابدیت شجاع می تواند این تهدید رو به افزایش به دنیای انسان ها و الف ها را شکست! دنیای فانتزی 3D با سرعت گام گیم پلی اقدام غوغا: تجربه تنوع شگفت انگیز از حملات سنگین و سبک، ویرانگر حرکت خاص و combos قدرتمند را از hoards از دشمنان شیطانی. دیدنی شمشیر، دارای حق اعمال مبارزه در کنار دوستان واقعی شما: ابدیت رزمندگان همیشه تهدید شیطان مبارزه با هم با اعضای قبیله دیگر در مرکز بازی های فیس بوک در بر داشت. جادوها جدید و سلاح، مجموعه جدید از زره پوش ها و موارد، عبور از quests به عنوان جادوگر، استفاده دوستان جادوگر خود را در جنگ، پاداش روزانه، تعمیر هیئت مدیره در حال حاضر برای سکه های خرید، و اشتباهات را اصلاح کرد.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 24 خرداد 1393 ساعت: 22:9 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Clash of Clans برای ایفون

بازديد: 1578
دسته بندي: جنگی,,
Screenshots of the Clash of Clans game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
برخورد قبیله - بازی استراتژی جنگ حماسی. ساخت دهکده شما، آموزش نیروهای نظامی و نبرد با هزاران بازیکن دیگر خود را آنلاین! برخورد قبیله مخلوط اعتیاد آور از برنامه ریزی استراتژیک و رقابت هنرهای رزمی به سرعت گام است. بالا بردن ارتش از بربرها، جادوگران جنگ، اژدها و دیگر مبارزان توانا. تاریخ یک قبیله از بازیکنان و افزایش را از طریق صفوف، و یا ایجاد انجمن خود را به مسابقه مالکیت عرصه. راندن اجنه فقط گام اول است - تلاش خود را تمام نشده است تا زمانی که قبیله خود را عالی حاکم است بیش از همه دیگران! سرب قبیله خود را به پیروزی!
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 24 خرداد 1393 ساعت: 22:8 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Monster Tamer برای ایفون

بازديد: 1142
دسته بندي: جنگی,,
Screenshots of the Monster Tamer game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
هرج و مرج گسترش بیش از زمین است. هیولا وحشی را اجرا وحشی. روستا یک بار صلح آمیز فرو می ریزد و تحت آشفتگی. تمام امید از دست داده است ... اما یک مربی شجاع هیولا جوان زنده می ماند. کسانی که او نمی تواند اهلی، او باید از بین ببرد. او بدترین دشمن یک هیولا را تنها امید در جهان است، و! کنترل تامر از طریق مناطق عرفانی و صورت بازی با بسیاری از هیولاها در ماجراهای نبرد. در طول جنگ، هیولا شما کشتار را نمی توان دستگیر شده برای تبدیل شدن به نیروی حمله شخصی تامر است. گرفتن به عنوان بسیاری از انواع هیولا که ممکن است برای یک مجموعه کامل!

ویژگی ها:

    
50 هیولا قبلا دیده نشده به دستگیری و یا کشتن. شما تصمیم می گیرید!
    
را هیولا اسیر به مزرعه برای رام کردن و آموزش است.
    
جمع آوری گوشت و استخوان از هیولا کشته برای تغذیه هیولا اسیر خود را.
    
هر هیولا منحصر به فرد دارای مهارت های متفاوت است.
    
انتخاب تا 3 هیولا به همراه شما را به نبرد.
    
بسیاری از مناطق نبرد منحصر به فرد شما را تضمین کند یک ماجراجویی جدید در هر زمان.
    
هر مجموعه ای از مناطق نبرد توسط خود رئیس هیولای غول پیکر آن محافظت می شود.
    
غنی محیط های پیمایش دقیق.
    
پشتیبانی از بلوتوث و بازی مرکز روش اتصال به شبکه برای ایجاد نژاد هیولا قدرتمند و مدالها دوستی است.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 24 خرداد 1393 ساعت: 22:6 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی XARM Extreme Arm Wrestling برای ایفون

بازديد: 920
دسته بندي: جنگی,,
Screenshots of the XARM Extreme Arm Wrestling game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
XARM - جدیدترین ورزش دست به دست مبارزه با از خالق از UFC، هنر Davie است. برو با مربیان که توسعه ورزش رسمی و رقابت با ورزشکارانی که در لیگ جهان واقعی مبارزه کنند. سازمان دیده بان ویدئو عمل زندگی می کنند در بازی به یاد بگیرند که چگونه برای اجرای چوک های مخرب و ضربات حذفی، از جمله آسمان خراش، مشت خفه کردن، کبرا و اعتصاب و بسیاری از بسیاری دیگر. مخالفان چالش، کسب اعتبار و خرید تکنیک های پیشرفته و افزایش تا شما را در بالا!
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 24 خرداد 1393 ساعت: 22:5 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Ultimate Mortal Kombat 3 برای ایفون

بازديد: 1124
دسته بندي: جنگی,,
Screenshots of the Ultimate Mortal Kombat 3 game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
نهایی مورتال کمبت - مبارزه ویندوز را تغییر دهید برای صاحبان iDevices است. با 23 سرباز کلاسیک، از جمله عقرب، SUB-ZERO و سونیا تیغه، حالت های مختلف بازی، احتمالات مختلف مدیریت و تجسم به روز شده حداکثر برای صفحه نمایش شبکیه چشم ... شما دوباره می توانید بطور منظم احساس combos مهارت های وحشیانه و مرگ و میر باطل ساخته شده است که مورتال کمبت یکی ازبازی مبارزه بیشتر یاد! 16 عرصه های کلاسیک و لایه های پنهان خود را در انتظار شما در حالت بازی قرار دادن شما در برابر سربازان اصلی مورتال کمبت. سفارشی کردن طرح بندی دکمه خود را در منوی تنظیمات کنترل و مخالفان خود را در جنگ سر به سر تسلط.
چالش های دوستان بازی بر روی iPad خود را از طریق فای محلی و یا بلوتوث ®. شما همچنین می توانید دندانه دار کردن نقاط در جنگ بهنگام در برابر خائنان شائو کان.
نهایی مورتال کمبت 3 طول می کشد استفاده کامل از صفحه نمایش بزرگتر اپل ارائه بصری وفاداری باور نکردنی از بازی اصلی است.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 24 خرداد 1393 ساعت: 22:4 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی MARVEL’S THE AVENGERS: IRON MAN – MARK VII برای ایفون

بازديد: 1112
دسته بندي: جنگی,,
Screenshots of the MARVEL’S THE AVENGERS: IRON MAN – MARK VII game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
بازی در کمیک استریپ Железный Человек است. نیمی از سال سپری شده از جهان متوجه شدند که مخترع میلیاردر تونی استارک صاحب رزرو اینترنتی منحصر به فرد از مرد آهنین است. مردم می خواهد استارک به فن آوری از رزرو به دولت ایالات متحده آمریکا، اما تونی نمی خواهند به افشای اسرار خود را به خاطر او می ترسد که آن را به دست لازم نیست خواهد شد. در همین حال، ایوان Vanko - پسر دانشمند روسی، او برای شرکت استارک کار می کرد، اما پس از آن اخراج شد و محروم از همه چیز، می خواهد انتقام تونی برای همه مشکلات از خانواده اش. و او به ساختن خود به سلاح سلام فن آوری است.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 24 خرداد 1393 ساعت: 22:3 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Assault Mission برای ایفون

بازديد: 929
دسته بندي: جنگی,,
Screenshots of the Assault Mission game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
В ماموریت حمله به شما ارتش های مربوط به اینده و در مرحله پس از مرحله فرمان شما در برابر 3 نژادها کهکشانی شدید مخرب حمله به زمین در مبارزه! شدید رنگارنگ، فوق العاده جنبشی، سرگرم کننده دفاع هنوز معتبر همراه با 3 پیچ و تاب اکشن هیجان انگیز! ماموریت حمله به شما را به چالش می کشد برای حفظ پایگاه خود را ایمن از مهاجمان در حالی که تیراندازی، کاهش، و انفجار راه خود را به پایگاه دشمن و پاره شدن آن را به خرد کن. بر خلاف عنوان دفاع شخص معمولی، در اینجا شما به سادگی نیست که انتخاب کردن زرادخانه خود را - آن را به شما کنترل را در زمان واقعی! را انتخاب کنید سلاح های خود را، روش، و حملات عاقلانه: بیش از 30 سرباز برای انتخاب وجود دارد. هر یک را می توان به روز رسانی و افزایش در هیچ کمبود از راه های مختلف برای تبدیل شدن به عنوان محکم و کشنده که شما نیاز دارید آنها را به، اما شما نیاز به برنامه ریزی، مدیریت منابع خود را، و جنگ به طور موثر اگر شما امیدواریم که از طریق یک زنده ماندن به طور فزاینده مرحله سخت تر پس از دیگری! ماموریت حمله به ویژگی های 2 بازی حالت های مختلف - مبارزه و بقا. در حالت کمپین به ارمغان می آورد شما چهره به چهره با 3 پدیده شیطانی مختلف تیراندازی را به پایین پایگاه خود را در هر یک از این 3 مسابقه برای شما آماده نبرد برای 20 سطح است، و هر یک از آنها را از آخرین شدید تر است!
نه عمل به اندازه کافی برای شما؟ ما آن را دریافت کنید، پس از انتخاب بیش از به حالت بقا و حفظ موج مبارزه پس از موج بی پایان از مهاجمان به ببینید که چه مدت می توان آخرین!
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 24 خرداد 1393 ساعت: 22:2 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Age of Myth برای ایفون

بازديد: 1005
دسته بندي: جنگی,,
Screenshots of the Age of Myth game for iPhone, iPad or iPod.
توضیحات AME:
این بازی در مورد خدایان، در مورد انتقام! شما باید برای عدالت مبارزه! در عصر کوه المپ در مقدونیه، خدایان انجام عملکرد خود و اداره تحت رهبری پادشاه خدایان - زئوس. پادشاهی خود را پایدار و صلح آمیز بود. اما زمانی بود که یک فاجعه وجود دارد - جزیره کرت با یک زلزله جدی زده بود، و دروازه از مغاک باز بود - هیولا بی انتها از ترک های بزرگ در جزیره کرت فرار و شروع به نابود کردن همه چیز در یونان. در این لحظه مهم ترین، خدایان کوه المپ در مقدونیه جلو آمد. زئوس و پسر او ساخته شده است که سربازان آتنی و مقاومت در برابر مدنی برای حمله به هیولا. آنها آنقدر با خیال راحت مبارزه است که شر در گذشته رد شد. اما ناگهان تیتان تاریک، که در اعماق مهر و موم شده بود، در زمینه مبارزه ظاهر شد. خدایان یونانی در جزیره کرت، جایی که آنها در بر داشت سحر و جادو یک تخته سنگ از سرنوشت رفت. با این حال، آغاز یک توطئه واقعی Tanat، هادس، و خدای دریا، که دست های مخرب خود را به تاج و تخت زئوس کشیده بود.


ویژگی ها:

    
ترکیبی از حفاظت از یک مدل برج و ساخت و ساز.
    
پس زمینه اسطوره ای باشکوه.
    
سه قهرمان مشخص برای انتخابی (سرباز، تیرانداز، شعبده باز)
    
طیف گسترده ای از ترکیبات و یک سیستم جامع نوسازی افسری و مهارت
    
سیستم منحصر به فرد از یک عروسک مقاله
    
نه نوع واحد با ویژگی های بسیار عالی و سیستم های بهبود واحد
    
5 میدان های جنگ از اسطوره های یونان باستان در سبک های مختلف با 55 سطح تحریک
    
خدایان قدرتمند و هیولا های مخرب از اساطیر یونانی. (زئوس، آپولو، جو دو سر، تکه، خدای دریا، هادس، Tanat، تیتان، آژیر، سربروس)
    
و چیزهای دیگر ...
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 24 خرداد 1393 ساعت: 22:1 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Tiny Legends: Crazy Knight برای ایفون

بازديد: 1143
دسته بندي: جنگی,,
Screenshots of the Tiny Legends: Crazy Knight game for iPhone, iPad or iPod.
شرح بازی:
کامل در تهاجم از هیولا شروع شد! له مهاجمان با استفاده از سلاح ستمکاران و combos دیوانه! در این قاره دور از Kromdor، آسمان تاریک بزرگ شده اند. هیولا که یک بار زیر زمین slumbered اکنون ایجاد هرج و مرج و تباهی به زمین. می توانید شیطانهای را نابود می کنید و ذخیره Kromdor؟

ویژگی ها:

     3D عمل را در زمان واقعی!
     استخوان خرد کردن امپلی فایر!
     جنگ ضربه با کارفرمایان!
     نبرد به بیش از 40 دشمنان در همان زمان!
     مهارت های سلاح از جا در رفته!
     ده ها تن از سلاح های مرگبار!
     سلاح های جدید از کلاس کمان، رئیس جدید، باز شخصیت جدید: قاتل Torvas، محل جدیدی از دشمنان، و از جنگ تحریک کننده تر از همیشه
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: شنبه 24 خرداد 1393 ساعت: 21:59 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 10

اسامي نفرات برتر جنگهاي صليبي

--------------------

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سايت

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 3175
کل نظرات کل نظرات : 41
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز :
بازديد ديروز بازديد ديروز :
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 0
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 0
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازديد هفته بازديد هفته :
بازديد ماه بازديد ماه :
بازديد سال بازديد سال :
بازديد کلي بازديد کلي :

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 3.149.243.32
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

چهره هاي مشهور صليبي بازان=خارجي

*************************

چهره هاي مشهور صليبي بازان=ايراني

*************************