دانلود بازی Contract Killer: Zombies 2 برای ایفون

تبليغات

ارسال مطلب براي ما

انلاين بازي کردن بازيها

نرم افزار گيم رنجر با اجراي 650 بازي انلاين

نرم افزار گارنا با اجراي بازي هاي پرحجم انلاين

نرم افزار تانگل با اجراي بازي هاي جديد انلاين

نرم افزار ايکس فاير براي صحبت کردن با فرندهاي بازيهايتان

نرم افزار استيم با اجراي بازيهاي بسيار پرگرافيک

اسکرين شات

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

کلن هاي جنگهاي صليبي

امکانات جانبي



دانلود بازی Contract Killer: Zombies 2 برای ایفون

بازديد: 749
دسته بندي: اکشن,,
Screenshots of the Contract Killer: Zombies 2 game for iPhone, iPad or iPod.
شما نقش Eveline بازی ، تمیز کردن مرکز تحقیقات SafeHaven از انبوهی از زامبی و نیز کشف راز فلش همه گیر. شما عمل آزاد از سوم شخص داشته باشد، با کیفیت بالا و سه بعدی گرافیک، تن ماموریت ، قتل زامبی با سلاح های مختلف بیشتر ، شات، اسلحه، مسلسل، تفنگ تک تیرانداز ، نارنجک ، تم ها، کپسول بهداشت و دیگر همه چیز ، کارفرمایان مختلف از زامبی ، و از آن خواهد شد آسان نیست ! در نسخه جدید یک جایزه روزانه وجود دارد : دریافت سیاه کتانا پس از بازی در 15 روز . مکان های کاملا جدید : منفجر کردن زامبی های بیشتر ! حتی سلاح وجود دارد : افزایش سرعت اره های زنجیره ای جدید و عبور از گوشت به عنوان زامبی از طریق نفت؛ نارنجک جدید در دسترس است. زامبی جهش می crueler اکنون : برای چشم شعله ور خود را نگاه کنید . ماموریت برای جانبازان و کارشناسان اضافه می شوند ، سبد امتیاز : پیدا کردن XP ، کالاهای مصرفی ، پول نقد و طلا، ماموریت های جدید از داستان : یادگیری اسرار تر؛ اصلاحات از اشتباهات و بهبود کار .
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 17:38 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Gun Bros 2 برای ایفون

بازديد: 664
دسته بندي: اکشن,,
Screenshots of the Gun Bros 2 game for iPhone, iPad or iPod.
ستمگران ظالم زندگی بازگشته به پایان کار خود را. و تنها در کهکشانی ژنتیک بخش بودن ، عوامل پرسی و فرانسیس گان ایستاده در راه خود را. مسلح با مجموعه ای از سلاح های پیشرفته و مخرب ، برادران گانز یک بار دیگر محافظت کهکشان از شورش TOOL ... آخرین درگیری هر دو بخش در حالت آماده ترک برای بازگرداندن زراد خانه های خود . معادن قدیمی Xplodium دوباره باز بود و حتی کارخانه ها بسته دوباره سعی کنید برای بازگشت به زندگی ، به دلیل درگیری آغاز می شود خارج از کنترل باشد . پرسی و فرانسیس در زمان به نظر می رسد با حتی بیشتر مخرب زرادخانه از اتومبیل وحشتناک برای جلوگیری از این خطر به نظر می رسد دوباره . را انتخاب کنید از طیف گسترده ای از سلاح ، از تفنگ به پرتاب موشک . برش سر با سلاح لیزری جدید و بهبود یافته ، و یا ترتیب پاشیده از مغز با طیف وسیعی از شات اسلحه . با چنین مقدار دشمنان جدید به شما خواهد شد بسیاری از اهداف داشته باشد. و با یک موتور فیزیکی جدید ، شما می توانید از کشتار با واقع گرایی انفجاری لذت ببرید. پرواز در یک وسیله نقلیه از عسل دوره گرد و پرتاب کردن دونات در چهره دشمنان خود را. این استاندارد با راکت انداز و یک شتاب دهنده داخلی برای شما موجود است . تسمه بسته در مدل های استاندارد گنجانده نشده است. فروش حالت که کار از سلاح خود را بهبود بخشد. از سلاح های کوچک هسته ای به معادن خاص، فروشگاه های جدید شما را به یک شکارچی به نوبه خود ! هر یک از ماموریت شامل زره ، اما لازم است برای پیدا کردن آن و به درک. افزایش حفاظت و آسیب دشمن با سبک های شجاعانه جدید ایجاد شده توسط طراحان اصلی از کهکشان و کارشناسان نظامی ، بسیاری از آنها یکی و همان شخص .
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 17:37 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Psychosis: Zombies برای ایفون

بازديد: 833
دسته بندي: اکشن,,
Screenshots of the Psychosis: Zombies game for iPhone, iPad or iPod.
این 60S می باشد و شما در یک ساختمان قدیمی غم انگیز گیر کرده است. این بوی رطوبت و هوای کثیف وجود دارد. علاوه بر این، راه مسدود شده است. و وجود دارد این موجودات، این هیولا و آنها شما را دوست ندارند! و در حال حاضر شما باید برای زنده ماندن مبارزه!

ویژگی ها:

     منحصر به فرد سیستم کنترل ژیروسکوپی
     6 نوع مختلف از دشمنان
     7 نوع از سلاح ارتقاء
     محیط زیست HD همهجانبه
     4 نوع تله
     اثرات مختلف
     جلوه های صوتی واقعی
     3 سطح دشواری
     هیئت رهبران
     امکانات کنترل بهبود یافته، کار بهبود یافته است، اشتباهات اصلاح
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 17:35 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Otto Matic برای ایفون

بازديد: 716
دسته بندي: اکشن,,
Screenshots of the Otto Matic game for iPhone, iPad or iPod.
شما اتو خودکار، ربات برای حفاظت از زمین را از بیگانگان ساخته شده است. کشتی خود را به شما به سیارات مختلف را و در هر یک از آنها شما باید مردم را به سرقت رفته توسط تازه واردان نجات، اما مراقب باشید، چرا که بیگانگان سعی خواهد کرد که آنها را ربوده است. در این بازی شما نیاز به پیروزی در مغز بزرگ برای بازگرداندن صلح در کهکشان، پس از آن که دوباره به زمین با مردم نجات داد و آنها منتشر خواهد شد. نسخه جدید سازگار با 4 است؟ آیفون 5 و آی پاد لمسی صفحه نمایش از نسل 5.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 17:34 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Zombie Room برای ایفون

بازديد: 651
دسته بندي: اکشن,,
Screenshots of the Zombie Room game for iPhone, iPad or iPod.
В اتاق زامبی شما باید بسیار برای زنده ماندن تلاش کنید. شما باید به مبارزه برای زندگی خود را در کامل محیط سه بعدی، با 7 نوع از سلاح های مختلف. صدها نفر از زامبی ها را ایجاد می کند تا با شما کشته می شود. صفحه نمایش عالی از فیزیک ragdoll، اثر آبیاری، خون، همه چیز به نظر می رسد کاملا خوب است و نشان می دهد که جو خشونت در بازی!
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 17:33 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی BATTLE BEARS -1 برای ایفون

بازديد: 663
دسته بندي: اکشن,,
Screenshots of the BATTLE BEARS -1 game for iPhone, iPad or iPod.
شخصیت از BATTLE قلاده خرس - 1خرس مسلح که عکسبرداری از سمج " انسان زنده خرس " است . آیا نمی شود با لبخند شاد و رنگ های روشن اشتباه گرفته شود ، همه آنها می خواهند به شما را بخورند. نبرد خرس - 1 - قتل خرس های عروسکی را افزایش می دهد خلق و خوی ! با وجود نرمی خارجی و بازی خواب دار ، دقت و تمرکز از یک استاد واقعی مورد نیاز است. گیم پلی در BATTLE قلاده خرس است به طور مستقیم روشن و ساده ، گرافیکی ساده ، بلکه کیفی است ، و مقدار سطح برای بازی مداوم به مدت ساعت ها کافی خواهد بود. در طول بازی زرادخانه از شخصیت با ابزار ها و موانع مختلف پر . اما دشمنان نیز به خواب نیست ، خرس بزرگ آبی تیره از هیچ جا آمده است ، و در اینجا به شما خواهد شد Bearzooka کمک کرد - ضد تانک در برابر خرس . شما در عرصه پر از خرس های عروسکی، و کار خود را دریافت کنید - برای کشتن تمام ... البته در راه زیبا. از بین بردن خائنانی کوچک و کارفرمایان خود ، به جنگ با او ، خرس و شما نیاز به صرف نیروهای بسیار بیشتر و زمان برای این کار، لذت بردن از انیمیشن با کیفیت بالا و فواره خون !
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 17:32 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Z.I.D 2 : ZOMBIES IN DARK 2 برای ایفون

بازديد: 743
دسته بندي: اکشن,,
Screenshots of the Z.I.D 2 : ZOMBIES IN DARK 2 game for iPhone, iPad or iPod.
ZiD در 2 تیرانداز تیراندازی با دو جوی استیک کنترل است. وظیفه شما این است که کشتن تمام زامبی ها و خودتان محافظت کنید. این معلوم است همه به معنی خوب برای بقا هستند، بنابراین شما حتی می توانید ماشین منفجر شود. ساقه در آنها به منفجر کردن. این انفجار شما کمک خواهد کرد برای از بین بردن تعداد زیادی از زامبی.

ویژگی ها:

     تیرانداز تیراندازی سه بعدی
     گرافیک خوب و پشتیبانی از مواد جامد
     5 نقشه در حالت عادی و 2 نقشه در یک حالت زنده ماندن
     نوسازی سلاح
     نوسازی از محصولات
     سلاح: M4A1، مسلسل، گلوله، تفنگ، نارنجک
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 17:30 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Blood Roofs برای ایفون

بازديد: 968
دسته بندي: اکشن,,
Screenshots of the Blood Roofs game for iPhone, iPad or iPod.
تعقیب توسط هیولا بد، جک باید کشتی شکسته تحمل یک دختر زخمی کنید و سعی کنید تا خود را و او را نجات! خدا را شکر، او ظاهر می شود مسلح و می تواند در راه را از طریق انبوهی مرگبار شلیک کنید. آیا می توانم به شما کمک کند این آهنگ دو صدایی در سفر از جان گذشته خود را بر روی پشت بام شهرستان در جستجوی آزادی؟ مراقب باشید: اجازه نمی دهد آنها را به به یک مه سقوط - که می داند چه چیزی می تواند در داخل آن می شود ... شما موجودات بزرگ و کارفرمایان بزرگ حیوانی است که توسط برخی از فرقه شوم نامیده می شدند روبرو هستند. و در نهایت، شما می توانید مردم جان سالم به در خواهد کرد که به کمک جک نیاز ... جمع آوری سکه عرفانی برای باز کردن powerups و فرصت های ویژه ای برای کمک به در نبرد خود را در برابر طرف تاریک را تامین کند. اشتباهات اصلاح، ارتباط با مرکز بازی بهینه سازی شده است، با استفاده از حافظه، چشم انداز سقوط از ارتفاع های بزرگ بهبود یافته است.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 17:29 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Call of Mini: Zombies برای ایفون

بازديد: 865
دسته بندي: اکشن,,
Screenshots of the Call of Mini: Zombies game for iPhone, iPad or iPod.
ویروس عجیب و غریب در یک شهرستان کوچک است، و مردم از دست دادن اشتها به غذا، یک به یک، شروع به تبدیل به زامبی. اما برخی از مردان شجاع امید تفنگ و راکت انداز در حال تلاش برای زنده ماندن. اما امروز آنها برای زنده ماندن؟ فوق العاده ای تجسم سه بعدی، مقدار زیادی از شلیک، 13 نوع سلاح قوی و منحصر به فرد، 8 نوع مختلف از شخصیت ها، هر کدام با ویژگی های خود، از 12 نوع کاملا وحشتناک از زامبی! در نسخه جدید همه اشتباهات را اصلاح کرد.
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 17:27 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود بازی Apocalypse Max: Better Dead Than Undead برای ایفون

بازديد: 774
دسته بندي: اکشن,,
Screenshots of the Apocalypse Max: Better Dead Than Undead game for iPhone, iPad or iPod.
شما، آخرالزمان حداکثر، تنها انسان است که در این آخرالزمان انسان زنده جان سالم به در. شما یک سفر از طریق 20 سطح از ترس و وحشت، اقدام به ساخت آدرنالین خود را بالاتر روبرو هستند، گسترش از طریق بیش از 9 جهان خطرناک است! شما باید در هوا مانور که شما در میان سیستم عامل های قابل اعتماد نیست حرکت می کند. باز کردن گنجینه های مخفی و جمع آوری طلا. می 16 نوع از زامبی احمق وجود دارد. باز کردن بیش از 18 نوع سلاح از جا در رفته و پیدا کردن راه از جا در رفته را از طریق دشمنان خود را شکست. آیا سلاح را دوست ندارد؟ می خواهم کتک کاری در گوشهای؟ بدون مشکل! فرار کردن مخالفان خود را با چاقو مبارزه بزرگ خود را. آخرالزمان حداکثر ترکیبی از یک سرگرمی بی نهایت از قتل انسان زنده با جنبش آزاد، platformer آکروباتیک برای ایجاد بسته بندی شده با عمل، هک-N-بریده بریده، ماجراجویی، ساقه-EM کردن بازی! شرکت در نبرد بی نهایت حماسه یک فرد در برابر زامبی در این تیرانداز سریع 2D!
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ساعت: 17:26 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 29

اسامي نفرات برتر جنگهاي صليبي

--------------------

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سايت

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 3175
کل نظرات کل نظرات : 41
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 69
بازديد ديروز بازديد ديروز : 9
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 7
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 1
آي پي امروز آي پي امروز : 23
آي پي ديروز آي پي ديروز : 3
بازديد هفته بازديد هفته : 752
بازديد ماه بازديد ماه : 12013
بازديد سال بازديد سال : 59777
بازديد کلي بازديد کلي : 860499

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 3.133.108.241
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

چهره هاي مشهور صليبي بازان=خارجي

*************************

چهره هاي مشهور صليبي بازان=ايراني

*************************