آموزش ساخت مپ در قلعه2

تبليغات

ارسال مطلب براي ما

انلاين بازي کردن بازيها

نرم افزار گيم رنجر با اجراي 650 بازي انلاين

نرم افزار گارنا با اجراي بازي هاي پرحجم انلاين

نرم افزار تانگل با اجراي بازي هاي جديد انلاين

نرم افزار ايکس فاير براي صحبت کردن با فرندهاي بازيهايتان

نرم افزار استيم با اجراي بازيهاي بسيار پرگرافيک

اسکرين شات

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

کلن هاي جنگهاي صليبي

امکانات جانبي

آموزش ساخت مپ در قلعه2

بازديد: 10619
دسته بندي: اموزش,,

دسترسی به جلوه های صوتی

ابزار برای اضافه کردن جلوه های صوتی را به نقشه های خود را به راحتی از دست رفته ...

به سمت چپ کوچک، پنهان کردن بی سر و صدا در زیر دکمه برگشت، شما می توانید یک آیکون بلندگوی کوچک را مشاهده کنید:

با کلیک بر روی این دکمه، نشان می دهد جهان موهوم جلوه های صوتی در مقر 2:

اثرات صدا خیلی خود explanitory با توجه به عکس که آنها را نمایندگی می باشد، اما در اینجا یک خلاصه سریع (خواهیم "حباب" بعد از بحث و تبادل نظر)

 

دکمه حباب افکت صدا

صدای دریا، با صدای گاه به گاه از یک موج توفنده در برابر سنگ است.

امواج پیچیده در ساحل.

آرام به trickling آب، به عنوان شما ممکن است در یک جریان را بشنود.

جریان قوی تر از آب است، همانطور که شما ممکن است در یک رودخانه را بشنود.

صدای رعد یک آبشار.

یک نسیم ملایم سر و صدا برخی از ذرت است.

قدرتمند تر است، سوت باد، همانطور که شما ممکن است در قله کوه سنگی بالا می شنوید.

صدای آواز بسیاری از پرندگان است.

به tweeting و غوغای پرندگان.

صداهای وهم آور حشرات.

صدای مرداب (یا جنگل) و آن را در ارتباط حیوانات.

یک روستا با مردم در محل کار و پچ پچ غیر فعال در هوا است.

با قرار دادن جلوه های صوتی

قرار دادن یک اثر صدا، کلیک بر روی دکمه اثر شما می خواهید به استفاده از و پس از آن با کلیک بر روی نقشه اثر صوتی به جای:

همانطور که مشاهده می کنید، زمانی که یک اثر صدا را بر روی نقشه قرار می گیرد آن است که از آنچه که ما به عنوان "حباب صدا" اشاره نشان داده شده است.حباب های مختلف در زیر نشان داده شده (و همچنین در جدول قبل از آن):

علاوه بر این، کوچک همچنین جلوه های صوتی به عنوان مربع زرد رنگ را نشان می دهد:

هنگامی که شما را ترک پالت صدا، حباب های صوتی را به عنوان مربع زرد در کوچک dissapear.آنها را در هر زمان به عقب بر گردیم، به سادگی دوباره نمایش پالت اثرات صدا.

درک جلوه های صوتی

هر گاه نمای نقشه تغییر می کند، این بازی همچنان به بازی جلوه های صوتی از نظر نقشه های قبلی در حالی که کمی در حالی که کار می کند که جلوه های صوتی برای بازی در نمایش فعلی است.یک بار آن را کار کرده است از جلوه های صوتی آنها را به عبور از آن، محو شدن با جلوه های صوتی قدیمی تا فقط جلوه های صوتی جدید به گوش می رسد.

با تشکر به برخی از فن آوری های زیادی در موتور بازی، تعیین مکان از جلوه های صوتی که سخنرانان آنها بیرون آمدن از.برای مثال، جلوه های صوتی به سمت چپ صفحه بر روی بلندگوی سمت چپ و جلوه های صوتی در سمت راست از روی صفحه نمایش خواهد بود بلندتر بلندتر بر روی بلندگوی سمت راست خواهد بود.اگر شما از یک کارت صدا مطابق مد روز و سیستم بلندگو، همان است که احتمالا واقعی با جلوه های صوتی در بالا و پایین صفحه نمایش که در مقابل شما و پشت سر شما شنیده!علاوه بر این، دوربین زوم، بیشتر دور حباب و آرامتر برای تلفن های موبایل را دریافت کنید.

همانطور که می توانید تصور کنید، این یک ابزار حیاتی برای فرو بردن یک بازیکن در نقشه شما است!

قرار دادن جلوه های صوتی

شما می توانید جلوه های صوتی هر کجا که شما می خواهید قرار دهید.به عنوان مثال، فقط به خاطر اینکه یک اثر صدا ممکن است اقیانوس باشد، آن را به این معنا نیست که شما می توانید آن را بر روی زمین و یا در یک جنگل قرار ندهید، و غیره استفاده از تخیل و تجربه خود را به عنوان آنجا که ممکن است برای به دست آوردن اثرات مطلوب برای شما نقشه.

جلوه های صوتی در ابعاد سه گانه قرار داده شده است.نه تنها X خاص آنها، Y بر روی نقشه خود را هماهنگ اما آنها نیز خواهد شد در بالا از ویژگی های زمین هر که شما باید قرار داده به طوری که آنها باید یک محور Z را به خوبی!

در نمای نقشه طبیعی شما به راحتی می توانید ارتفاع برای تلفن های موبایل (محور z)، اما آن را گاهی اوقات به سختی قابل دیدن افقی و عمودی خود محل (x و محور y).در این بالا به پایین مشاهده معماران (مطبوعات فاصله) معکوس درست است - شما به راحتی می توانید ببینید افقی و عمودی خود قرار دادن، اما آن را سخت تر به اوج خود (هر چند حباب higer صدا ظاهر خواهد شد بزرگتر).نشان می دهیم یک مثال خوب از این آبشارها بعد از آن در این مقاله بحث می کنیم، اما در حال حاضر فقط به یاد داشته باشید به طور منظم تعویض نمایش ها گاهی اوقات (با فشار دادن فاصله) به منظور به دست آوردن احساس بهتری که در آن صداها هستند.

به شما برخی از ایده های در کارگماری رایج جلوه های صوتی را کرده ایم، به تصاویر زیر و خواهیم از عمیق ترین قسمت اقیانوس ها شروع و پس از آن کار خود را به داخل کشور ...

اقیانوس

اگر شما خود را در یک قایق در وسط اقیانوس یافت، شما را درک کنند که آن را به دور از آرام بنابراین حتی اگر آن را در یک منطقه نسبتا خالی از نقشه خود شما هنوز هم باید آن را با توجه به پرداخت است.

ما از جلوه های صوتی دریا و زوزه باد در سراسر اقیانوس را در تصویر بالا (پایین عکس) پراکنده شده است.همانطور که ما حرکت داخلی (بالای تصویر)، ما زوزه باد با یک نسیم ملایم را جایگزین کرد.

هوشیار amonst شما نیز تا حدودی از محل "باتلاق" اثر صدا در پایین گوشه سمت راست تصویر متوجه - که وجود دارد به عنوان یک جایزه کوچک به هر کسی که می رود کاوش در اقیانوس!

بارون جزیره

در این جزیره در دریای بارون، بدیهی است که ما می خواهیم صدای دریا، امواج و زوزه باد است.ما همچنین اضافه شده است صدای برخی از پرندگان (که به احتمال زیاد خواهد بود تودرتو در جزیره ای نزدیک به ساحل) و حتی برای تلفن های موبایل از تالاب را به صدای جزیره کمی غیر معمول است.

سنگ در ساحل

در اینجا ما از بعضی از تخته سنگ های کوچک در بخش نسبتا آرام ساحل - به این ترتیب ما فقط صدای امواج به آرامی توفنده در برابر آنها اضافه شده است.

راکی رخنمون

همانطور که ما زوم از سنگ ما در ساحل، ما می توانیم بیشتر از چشم انداز متنوع در منطقه را مشاهده کنید.به سمت چپ از سنگها، جایی که دریا بسیار آرام است، ما فقط برخی از تلفن های موبایل ملایم از اقیانوس.در بالا رخنمون tthe، صدا از یک نسیم ملایم را قرار داده ایم که هوا به داخل هجوم اورد گذشته از سنگ است.بیشتر به راست، ما امواج به آرامی نورد تا ساحل و اثر صدای خود را مرتبط با.

سواحل

سواحل به طور کلی مکان های آرام (به جز در آب و هوای طوفانی) تا به تعریف امواج ملایم پیچیده در شن و ماسه، ما برخی از اثرات امواج صدا قرار داده شده است.

Furhter به دریا، به سمت بارون جزیره ما، ما باید برخی از جلوه های صوتی اقیانوس.

غرق کشتی در آب های کم عمق و سنگ

در اینجا ما می توانیم یک کشتی به گل نشسته است که بر روی سنگ ها در آب های کم عمق در نزدیکی دهان از رودخانه اجرا را مشاهده کنید:

اگر چه امواج وجود دارد، ما تصمیم به استفاده از هر تلفن های موبایل موج و به جای استفاده از قدرت نگرفته صداهای اقیانوس.از آنجا که آب در حال اجرا را از طریق کشتی شکسته ما، ما نیز اضافه شده است صدا از یک جریان است.

بیشتر به عقب، به سمت رودخانه، شما می توانید ببینید که ما استفاده کرده ایم اقیانوس بیشتر برای تلفن های موبایل به همراه برخی از امواج.رودخانه ها و صداها جریان.

دره عمیق و باریک

علاوه بر این در کنار ساحل ما، ما رو دره عمیق و باریک است که متصل به ساحل به زمینه پشت صخره.واضح است که این مانند تونل باد در نظر گرفته شود، به طوری که به عنوان نسیم ملایم در ساحل شنی ایم برخی از باد زوزه از طریق دره عمیق و باریک عمل می کنند.

رودخانه در دیدار دریا

پس از overcomming وظیفه عظیمی از یک رودخانه به دریا یکپارچه ترکیب، شما نمی خواهید به خودتان اجازه دهید در مورد اثرات صدا ...

این نیاز به کمی آزمایش و خطا است که آن را به قرار دادن جلوه های صوتی به آنها را به درستی با هم مخلوط به منظور ادغام صدای رودخانه و دریا می آید.همانطور که می بینید، ما شده ایم بسیار با جلوه های صوتی در این منطقه و مقدار کمی به منظور اطمینان حاصل شود که کلید را می توان به وضوح در برابر یکدیگر شنیده است.

ما اقیانوس اثر صدا در دریا قرار می گیرد، همراه با برخی از جلوه های صوتی موج در امتداد نقاط مختلف ساحل، اما در همه زمان ها، به حفظ فاصله خود را از رودخانه و جریان جلوه های صوتی بر روی رودخانه است.

با مخلوط کردن جلوه های صوتی رودخانه و جریان ما سفارشی صدای آب است که پس از آن به آرامی به دریا آورد.

رودخانه ها، جنگل ها و صخره ها

در حال حاضر، اجازه دهید یک نگاهی از بیشتر داخلی ...

همانطور که می بینید، بسیاری از جلوه های صوتی در اینجا وجود دارد!

ما جلوه های صوتی رودخانه و جریان تمام راه را تا رودخانه ما قرار می گیرد.به جای اینکه فقط با استفاده از افکت رودخانه، علاوه بر اثر جریان صدای گاه به گاه صداهای مختلف شما را به عنوان سفر بالادست رودخانه می دهد.

صخره های ما را به سمت چپ تصویر، مقدار زیادی از نور نسیم و باد زوزه به آنها را مانند مکان های تاریک و دلگیر، نامهربان صدا.

علاوه بر این در داخلی شما می توانید یک جنگل با صداهای حشرات، پرندگان و اثرات باتلاق را ببینید.

جنگلها و جنگل

اجازه بدهید نگاهی دقیق تر در جنگل که در بالا دیدیم ...

همانطور که می بینید، ما شروع به استفاده از پرنده جلوه های صوتی در این جنگل شده است.به سمت مرکز ایم با استفاده از تعداد زیادی از پرندگان "اثر شده و به سمت لبه های ما استفاده کرده ایم" پرندگان چند "اثر.دلیل خوبی برای انجام این کار وجود دارد - هیزم شکن خواهد شد هک در لبه جنگل دور و حتی اگر درختان قطع شده، جلوه های صوتی را حفظ خواهد کرد بازی.این امر بسیار عجیب و غریب به نظر برسد پس از چند سال از جنگل زدایی در صورتی که برای تلفن های موبایل از تعداد زیادی از پرندگان وجود دارد وجود دارد.اثر برای "پرنده چند" صدای درست حتی بعد از تعداد زیادی از درختان قطع شده اند و سپس آن را را مانند "بسیاری از پرندگان از راه دور" صدا!

ایم و حشرات مختلف و صداهای باتلاق جنگل در مناطق مرکزی و نزدیک به رودخانه اضافه شده است.ما بسیاری از اثرات پرنده صدای نزدیک به رودخانه اضافه شده است نه به عنوان ما می خواهیم جلوه های صوتی رودخانه و جریان به وضوح audiable.

چشمه های آب گرم و جریان

شما احتمالا متوجه شده است که غبار که از وسط جنگل ...

این چشمه های آب گرم در منبع جریان است که اجرا می شود از طریق جنگل به رودخانه است.

ما قبلا هم کردم مقدار زیادی از جلوه های صوتی در اطراف بنابراین ما فقط جای یک صدای باتلاق در طول فصل بهار و پس از آن چند اثر جریان بیش از جریان.

ابشار

بیشتر تا رودخانه، آبشار وجود دارد ...

همانطور که می بینید، به ما می خواستیم را به این صدا را به صورت قابل توجه به عنوان آن را به نظر می رسد.ما برخی از جلوه های صوتی اقیانوس در اثر بالا و پایین به تقویت رودخانه و جریان استفاده می شود و صدای آب را بیشتر آشفته.

ما همچنین اضافه شده است اثرات صدا آبشار چند به PF آبشار و همچنین برخی در پایین - به این ترتیب، اثر صدای آبشار ساکت تر به سمت پایین آبشار در زمانی که به دنبال از بالا هنوز این تضمین می کند که شما می توانید با صدای بلند آب توفنده در به صدای استخر اگر شما در پایین آبشار متمرکز است.

ما برخی از زوزه باد را به بالای آبشار به افتراق بیشتر اختلاف ارتفاع بین بالا و پایین اضافه شده است.

شما به یاد داشته باشید که قبل از آن ما با اشاره به ضرورت گاهی اوقات مبادله نمایش احساس بهتری برای قرار دادن حباب های صوتی را دریافت کنید.در اینجا آبشار از بالا بازدید:

با وجود اینکه شما هنوز هم می توانید یک ایده از ارتفاع از حباب و اندازه های خود را (بزرگتر به سمت بالا، کوچکتر به سمت پایین)، شما می توانید احساس طور قابل توجهی بهتر افقی و عمودی قرار دادن آنها در این دیدگاه را دریافت کنید.

حالا نگاهی به برخی از نقاط تصادفی دیگر از نقشه ...

زمینه ها، تپه های ملایم، دشت

بسیاری از صداها که واقعا خود را با قرض دادن به زمینه هایی که این طوری ایم صرفا گاه به گاه نسیم و باد جلوه های صوتی را به نگه داشتن آن و جلوگیری از سکوت وجود ندارد.

بازیکن نگه دارید

در حالی که قرار دادن AI را نگه می دارد در ویرایشگر نقشه است به طور کلی یک ایده بد (AI کمتر پرخاشگرانه آن را می سازد)، آن را کاملا امن به جای نگه داشتن برای پخش.به این ترتیب، شما می دانید دقیقا همان جایی که به جای فوق العاده شلوغ روستای "جلوه های صوتی به عنوان بازیکن به احتمال زیاد تمرکز ساختمان های خود را در اطراف این را، بنابراین شما می خواهم انتظار می رود آن را به صورت کاملا densly پرجمعیت و پر از فعالیت است.

خراب Monestary

ما چند درخت به این monestary خراب شده اضافه شده است و همچنین اضافه شده یک اثر باد صدا را به محل صدا "abandonned".

ما می توانیم برای همیشه لطفا برای، اما خواهد شد که در حال حاضر انجام دهید!

جلوه های صوتی دیگر

این مهم است که توجه داشته باشید که اکثر ساختمان ها یا در ویرایشگر نقشه قرار داده و یا در بازی با جلوه های صوتی خود را.برای مثال، اگر شما در کارگاه آهنگران زوم، شما صدای او را فلز چکش وقتی که او ساخت شمشیر، و غیره را بشنود

اگر شما یک ایده خوبی است که در آن ساختمان خواهد شد در بازی قرار داده شده، هیچ آسیبی در قرار دادن گاه به گاه دهکده شلوغ "اثر صدا در preparaion برای آنها وجود دارد.این محیط به طور کلی در مناطق ساخته شده است تا بهبود بخشد.

حیوانات نیز دارای جلوه های صوتی.به عنوان مثال، گرگ فریاد زدن.یکی از حیوانات مورد علاقه خود را در نظر جلوه های صوتی seagul فروتن است:

افزودن مرغ دریایی به ساحل تضمین مجموعه ای بسیار پویا تر برای تلفن های موبایل - هر seagul حمل با آن حباب نامرئی، صدای تلفن همراه بنابراین حتی اگر شما در همان قسمت از نقشه شما باید به شنیدن آنها را به حرکت در اطراف متمرکز است.اگر شما یک مرغ دریایی چند، همراه با برخی از جلوه های صوتی از پیش قرار داده شده، اثر خواهد بود شگفت انگیز:

خوب، ما امیدواریم که این آموزش به شما که کمی از وقت اضافه به صرف اضافه کردن تلفن های موبایل را به نقشه های خود را بی درنگ.اگر شما وقت خود را صرف ساخت آنها را نگاه بزرگ، به همین دلیل برخی از زمان را صرف ساخت آنها را صدا بیش از حد بزرگ؟


مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 13 مرداد 1392 ساعت: 15:45 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,
نظرات()

نظرات


براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







اسامي نفرات برتر جنگهاي صليبي

--------------------

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سايت

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 3175
کل نظرات کل نظرات : 41
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 176
بازديد ديروز بازديد ديروز : 7
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 18
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 1
آي پي امروز آي پي امروز : 59
آي پي ديروز آي پي ديروز : 2
بازديد هفته بازديد هفته : 850
بازديد ماه بازديد ماه : 12111
بازديد سال بازديد سال : 59875
بازديد کلي بازديد کلي : 860597

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 52.167.144.137
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

چهره هاي مشهور صليبي بازان=خارجي

*************************

چهره هاي مشهور صليبي بازان=ايراني

*************************